fbpx
Social media
Szukaj
Słuchaj na:

Podcast 41: O podobieństwach pokoleniowych z Pauliną Mazur

Słuchaj podcastu
Pokolenia

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Ilość ocen: 1

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Nasz podcast Ci się spodobał

może zechcesz zostać ze mną w kontakcie?

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Słuchaj wygodnie w aplikacji mobilnej

Z Pauliną spotkaliśmy się po raz pierwszy kilka miesięcy temu, rozmawialiśmy wtedy o personal brandingu. Podczas tego nagrania umówiliśmy się na kolejną rozmowę tym razem w temacie podobieństw pokoleniowych.

Czy naprawdę jesteśmy tak bardzo podobni? Co się zmieniło w młodszych generacjach? Co jest dla nich najważniejsze? Odpowiedzi na te pytania padają w tym podcaście, zapraszam do wysłuchania!

Gość: Paulina Mazur – strateg employer brandingu, ekspert ds. komunikacji, spiker i moderator

Paulina MazurWspieram marki pracodawców angażując pracowników i liderów. Rozwiązuję wyzwania związane z przyciąganiem i rekrutacją pracowników różnych pokoleń.

Promuję AUTENTYCZNY I ODPOWIEDZIALNY employer branding.

Doradzam, szkolę, inspiruję w obszarze relacji pracodawców z przyszłymi, obecnymi oraz przeszłymi pracownikami. Organizuję warsztaty, moderuję pracę zespołów. Specjalizuję się w motywacjach millenialsów oraz w wydarzeniach łączących pokolenia.

Wcześniej przez 14 lat, w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, przeszłam drogę od praktykantki do członka zarządu. Rozwinęłam w Polsce dwa międzynarodowe programy, łącząc młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Wspierałam ponad 150 pracodawców, m.in. AVON, Budimex, Grupa Kapitałowa PGE, Bank Zachodni WBK, PKO Bank Polski, Deloitte, ING Bank Śląski, Grupa AXA, PwC, Saint – Gobain, KGHM, LOTTE Wedel, Klimate-KIC, Green Factory, KNAUF Industries, BBDO, Ferrero, Oriflame, PKN Orlen, VISA, Orange, KGHM, Grupa Wirtualna Polska.

Organizowałam warsztaty, szkolenia z zakresu podejmowania decyzji, zarządzania strategicznego, employer brandingu, komunikacji, współpracy w zespole, symulacje biznesowe, konkursy, konferencje, które w sumie zgromadziły ponad 30 tysięcy uczestników.

Obecnie pracuję w ramach własnej marki jako strateg, konsultant, doradca, trener, moderator (również w języku angielskim). Dzielę się wiedzą występując na konferencjach I love Marketing, Linkedin Local, Sales Angels oraz publikując artykuły na Linkedin i na stronie: www.paulinamazur.com. Jestem również autorem i opiekunem studiów podyplomowych „Employer Branding Experience” w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.

Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od 20 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 700 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Sabre, gdzie kieruję 1500 osobową organizacją.

Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Technologia w spódnicy, Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.

Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.

Autor książki "Lider Wystarczająco Dobry", która znalazła się na szczycie popularności w EMPIK w kategorii Biznes.

Leave a Reply

Więcej z tej serii

Odcinków: 41