Słuchaj wygodnie w aplikacji mobilnej
Tym razem na życzenie słuchacza podcast dotyczący wprowadzaniu zmiany w organizacji.Jakie jest osiem kroków wprowadzenia zmiany w organizacji ? Dowiesz się z tego podcastu w którym moi goście Romeo Grzębowski oraz Radek Ruciński dzielą się swoimi rekomendacjami oraz doświadczeniami dotyczącymi tego tematu.
Zobacz inne wpisy dotyczące tematu zmiany
Z Romeo nagrałem również inne podcasty, możesz je znaleźć pod tym linkiem. Podczas nagrania pojawiają się również nazwy książek polecanych przez moich gości, linki do kilku z nich są dostępne poniżej:
- Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
- My robimy to inaczej
- Leading Change
Goście
ROMEO GRZĘBOWSKI – Chief Inspiration Officer w Extended Tools Polska – firmie specjalizującej się w cyfrowych narzędziach wspierających rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. Partner w firmie doradczej Time for Team. Doświadczenie zdobywał m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company. Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School – University of Navarra. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i
Bankowości w Poznaniu.
Romeo, od ponad 15 lat pomaga organizacjom najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi i zespołów z pomocą renomowanych narzędzi i programów. Udziela się jako Mentor w Fundacji Liderek Biznesu oraz jako Mentor i Ekspert dla Start-Upów w MIT Enterprise Forum CEE. Pasjonuje się sportami zespołowymi, w szczególności koszykówką. Wspiera profesjonalne i amatorskie zespoły sportowe w budowaniu efektywnej współpracy.
Radek Ruciński
Konsultant. Trener. Inspirator.
Pomaga liderom, zespołom i firmom wydobyć z siebie mądrość i energię, które prowadzą do lepszych rezultatów. Rozwija przywództwo, komunikację, otwartość na zmiany, elastyczność i innowacyjność.
W biznesie od 1993r. Ma bogate doświadczenie praktyczne zdobyte w międzynarodowych i polskich firmach, m.in.: Nestlé, House of Skills, Procter & Gamble, Grey Advertising, United Biscuits, Time for Team. Tworzył i wdrażał strategie marketingowe, implementował zmiany, dbał o komunikację i zaangażowanie zespołów, realizował targety sprzedażowe, zarządzał wieloma projektami.
Realizuje projekty doradcze i wdrożeniowe, warsztaty, szkolenia. Ma doświadczenie w pracy ze wszystkimi funkcjami (od marketingu po spedycję), hierarchiami (od zarządów po stażystów) oraz większością branż (od FMCG po BPO).
Rozwija liderów. Wzmacnia zespoły. Wspiera w zmianach.