Dzień dobry
Tym razem tematem podcastu jest marka pracodawcy. Temat niezmiernie ważny dla firm w Polsce i na całym świecie, nie wiem czy do końca dostrzeżony przez liderów w firmach. Na ten temat zdecydowanie zarezerwowaliśmy za mało czasu, i mam jeszcze nadzieję iż uda mi się zaprosić Basię i Maję na jeszcze jedną sesję.
Czy to jest temat w którym liderzy muszą zostać ekspertami? Jeśli czują taką potrzebę, to tak, ale dla wielu z nas wystarczy ogólna wiedza o samym procesie budowania marki pracodawcy jak zrozumienie naszej, liderów, roli w nim.
Barbara Zych, PhD.
CEO Employer Branding Institute, na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców w Polsce opartych o dane; Autorka narzędzi z obszaru analityki talentów (ebnavi.com) i angażowania pracowników w procesy biznesowe (pepperto.com). Wykładowca akademicki, autorka książek z obszaru HR. Na co dzień przekonuje Polaków do tego, że można być szczęśliwym w pracy w ramach akcji pracujebolubie.pl.
Więcej na www.barbarazych.com
Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 10-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Jest współautorką strategii komunikacyjnych dla takich firm jak: MAKRO Cash and Carry Polska S.A., Grupa Pracuj czy TRUMPF Huettinger.
Prowadziła z szkolenia z employer brandingu i budowy marki osobistej dla takich firm jak: Mostostal Warszawa, Assecco SSC, Link4 czy PWN. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.