fbpx

Podcast 48: Trzy ważne fazy skutecznej komunikacji

Słuchaj podcastu
Podcast 48

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Ilość ocen: 5

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Nasz podcast Ci się spodobał

może zechcesz zostać ze mną w kontakcie?

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Słuchaj wygodnie w aplikacji mobilnej

 Wprowadzenie

Z moim gościem, Pawłem Soproniukiem rozmawiam o tym, jakie są trzy ważne fazy w komunikacji kryzysowej. Podcast ten szczególnie polecam wszystkim, którzy zajmują się komunikacją w firmie, menedżerom mniejszych i większych zespołów ale również osobom zarządzającymi firmami.

Komunikacja jest bardzo ważna, ale w dzisiejszym kryzysie, skuteczna komunikacja jest ważna tysiąckroć bardziej.

Gość: Paweł Soproniuk

Paweł Soproniuk

Jestem partnerem i dyrektorem zarządzającym w Neuron Agencji Public Relations – warszawskiej agencji, specjalizującej się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Komunikacją zajmuję się niemal nieprzerwanie od 2002 roku (z krótką przerwą na założenie startupu działającego w branży muzycznej).

Zrealizowałem i nadzorowałem dziesiątki projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pracowałem dla największych polskich firm, m.in. PKO Bank Polski, Netia, PGNiG, British Council, PKP PLK, J.W.Construction Holding SA, G Data czy Empik.com. Obecnie pełnię funkcję strategicznego doradcy (na etapie planowania działań oraz w sytuacjach kryzysowych), a dodatkowo zajmuję się tworzeniem nowych produktów agencji we współpracy z partnerami spoza branży PR.

Od wielu lat należę do grona ekspertów jednego z think-tanków, dla którego realizuję projekty jako ekspert. Pracuję także dla Komisji Europejskiej – jestem członkiem międzynarodowego panelu ekspertów w programie z obszaru przemysłów kreatywnych.

Oprócz prowadzenia zajęć w ramach Akademii LSPR prowadzę zajęcia „PR w zarządzaniu projektami” na kierunku Zarządzanie Projektami na Politechnice Warszawskiej, prowadzę także gościnne wykłady na innych warszawskich uczelniach. Wielokrotnie występowałem i prowadziłem warsztaty na wydarzeniach branżowych, m.in. na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie. W 2014 roku znalazłem się na liście „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief.

Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od 15 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 700 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Sabre, gdzie kieruję 1500 osobową organizacją.

Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Technologia w spódnicy, Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.

Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.

Leave a Reply

1 komentarz
  • Tak w temacie komunikacji to jestem ciekawy co myślicie o wspólnych konferencjach prasowych Premiera i Ministra Zdrowia.
    Premier zawsze rozpoczyna konferencję od podziękowań. Dziękuje wszystkim i za wszystko. Tak mniej więcej pół konferencji. W tym czasie Minister Zdrowia, zazwyczaj stojący po lewej stronie Premiera bardzo często patrzy na Premiera a nie w stronę kamer. Czy to może coś oznaczać?

Więcej z tej serii

Odcinków: 48
Lider
Książka "Lider Wystarczająco Dobry"
12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
Zamów już dzisiaj
close-image