fbpx
Social media
Szukaj
Słuchaj na:

Podcast 48: Trzy ważne fazy skutecznej komunikacji

Słuchaj podcastu
Podcast 48

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Ilość ocen: 5

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Słuchaj wygodnie w aplikacji mobilnej

 Wprowadzenie

Z moim gościem, Pawłem Soproniukiem rozmawiam o tym, jakie są trzy ważne fazy w komunikacji kryzysowej. Podcast ten szczególnie polecam wszystkim, którzy zajmują się komunikacją w firmie, menedżerom mniejszych i większych zespołów ale również osobom zarządzającymi firmami.

Komunikacja jest bardzo ważna, ale w dzisiejszym kryzysie, skuteczna komunikacja jest ważna tysiąckroć bardziej.

Gość: Paweł Soproniuk

Paweł Soproniuk

Jestem partnerem i dyrektorem zarządzającym w Neuron Agencji Public Relations – warszawskiej agencji, specjalizującej się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Komunikacją zajmuję się niemal nieprzerwanie od 2002 roku (z krótką przerwą na założenie startupu działającego w branży muzycznej).

Zrealizowałem i nadzorowałem dziesiątki projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Pracowałem dla największych polskich firm, m.in. PKO Bank Polski, Netia, PGNiG, British Council, PKP PLK, J.W.Construction Holding SA, G Data czy Empik.com. Obecnie pełnię funkcję strategicznego doradcy (na etapie planowania działań oraz w sytuacjach kryzysowych), a dodatkowo zajmuję się tworzeniem nowych produktów agencji we współpracy z partnerami spoza branży PR.

Od wielu lat należę do grona ekspertów jednego z think-tanków, dla którego realizuję projekty jako ekspert. Pracuję także dla Komisji Europejskiej – jestem członkiem międzynarodowego panelu ekspertów w programie z obszaru przemysłów kreatywnych.

Oprócz prowadzenia zajęć w ramach Akademii LSPR prowadzę zajęcia „PR w zarządzaniu projektami” na kierunku Zarządzanie Projektami na Politechnice Warszawskiej, prowadzę także gościnne wykłady na innych warszawskich uczelniach. Wielokrotnie występowałem i prowadziłem warsztaty na wydarzeniach branżowych, m.in. na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie. W 2014 roku znalazłem się na liście „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief.

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 5 / 5. Ilość ocen: 5

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od ponad 20 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 1800 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Softserve, gdzie kieruję 1500 osobową organizacją z wielomilionowymi przychodami.

Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Kampania "Bliżej Siebie", Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.

Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.

Autor książki "Lider Wystarczająco Dobry", która znalazła się na szczycie popularności w EMPIK w kategorii Biznes.

Zostaw komentarz!

1 komentarz
  • Tak w temacie komunikacji to jestem ciekawy co myślicie o wspólnych konferencjach prasowych Premiera i Ministra Zdrowia.
    Premier zawsze rozpoczyna konferencję od podziękowań. Dziękuje wszystkim i za wszystko. Tak mniej więcej pół konferencji. W tym czasie Minister Zdrowia, zazwyczaj stojący po lewej stronie Premiera bardzo często patrzy na Premiera a nie w stronę kamer. Czy to może coś oznaczać?

Więcej z tej serii

EksperciOdcinków: 48