fbpx
Social media
Szukaj
Słuchaj na:

Podcast #19 – LinkedIn – kilka rad jak zbudować dobry profil

Słuchaj podcastu
LinkedIn

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 4.8 / 5. Ilość ocen: 10

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Cześć, zapraszam Cię do kolejnego podcastu , w który mam przyjemność rozmawiać z Dominiką Mączką, współautorką bardzo przydatnego dokumentu „Poradnik z efektywnego działania na LinkedIn„.

Tak, zgadza się, ten podcast jest poświęcony największej na świecie platformie która łączy ze sobą firmy oraz profesjonalistów.

Poradnik

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jaka jest najlepsza godzina publikowania Twoich wpisów, jakie są rekomendowane praktyki zbudowania dobrego profilu na LinkedIn czy też jakie są dodatkowe narzędzia, których możesz użyć w swojej codziennej pracy na tej platformie, to ten podcast jest dla Ciebie.

Dziękuję również zespołowi, który napisał poradnik i udostępnił go za darmo w sieci, i trzymam kciuki za jego odświeżoną wersję.

Dominiką Mączka – Content Marketing Maganger w Verseo. Od ponad pół roku zajmuje się planowaniem i tworzeniem strategii inbound marketingowej, w której jednym z głównych kanałów jest LinkedIn.

Dominika Mączka

Autorka poradnika „Jak skutecznie działać na LinkedIn?”, w którym wyjaśnia jak krok po kroku stworzyć profil (zarówno prywatny jak i firmowy) oraz nim zarządzać.

Poradnik powstał na podstawie doświadczenia firmy Verseo, dzięki czemu obejmuje kwestie związane z budowaniem wizerunku na LinkedIn, wykorzystaniem dodatkowych narzędzi i kont premium oraz przykłady automatyzacji działań sprzedażowych.

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 4.8 / 5. Ilość ocen: 10

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od 20 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 700 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Softserve, gdzie kieruję 1000 osobową organizacją.

Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Technologia w spódnicy, Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.

Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.

Autor książki "Lider Wystarczająco Dobry", która znalazła się na szczycie popularności w EMPIK w kategorii Biznes.

Zostaw komentarz!

1 komentarz
  • Ciekawy artykuł. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne. Ja tego typu zadania zleciłem Agencji SEO https://www.grupa-icea.pl/ specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowych. Zależało mi na tym aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, stworzyć miejsce, do którego Klienci będą wracać i wyróżnić się na tle konkurencji

Więcej z tej serii

EksperciOdcinków: 19