Dzień dobry, zapraszam serdecznie do wysłuchania kolejnego podcastu, w którym z moimi gośćmi rozmawiamy o praktycznym zastosowaniu grywalizacji w zarządzaniu zmianą w firmie.
Grywalizacja lub gryfikacja lub gamifikacja (ang. gamification) – wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia zaangażowania ludzi. Technika bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, które są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.
źródło: Wikipedia
Dwa projekty, zupełnie różne podejścia, inne czasy trwania. Czy udało się nam osiągnąć założone cele biznesowe?
Przy okazji, jeśli chcecie spotkać Gosię na żywo, to możecie wybrać się na konferencję iComms, gdzie będzie miała prezentację pod tytułem: Jak wykorzystać grywalizację by razem być lepszymi?
Przy rejestracji możecie podać hasło „Nowoczesny Lider” aby otrzymać 10% zniżki.
Zapraszam do podcastu. A jeśli macie ochotę posłuchać innego podcastu, który nagraliśmy z Adą, to posłuchajcie nagrania Skuteczna i angażująca komunikacja liderska.
Podcast
Goście
Posiadam wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Po kilkuletnich doświadczeniach z dziennikarstwem telewizyjnym, zajęłam się komunikacją i public relations. Od 13 lat związana jestem z grupą Skanska w Polsce – pracowałam dla wszystkich spółek zarówno deweloperskich, jak i budowlanej, zarządzając m. in. komunikacją i marketingiem. Obecnie jestem Menedżerem Zespołu Komunikacji w Skanska S.A., budowlanym ramieniu grupy.
Fascynują mnie podróże i inne kultury, pociąga przyroda. Łączę swoje dwie pasje, podróże i komunikację, pisząc podróżniczego, raczej niszowego bloga 🙂
Jestem absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej.
Ada Borucka
Pasjonatka nowych mediów i nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji ze szczególnym naciskiem na programy szkoleń z zakresu komunikacji dla kadry menadżerskiej, budowania strategii komunikacji wewnętrznej, komunikacji zmian oraz leaders’ branding.
Od 2016 roku jest partnerem zarządzającym w agencji komunikacji wewnętrznej PinPoint, która wspiera kadrę menadżerską, działy HR, PR i IT w komunikacji z pracownikami.
Na bazie swoich doświadczeń w roli facylitatora i w odniesieniu do wyzwań przed jakimi stoją liderzy, aktywnie propaguje ideę facylitacyjnego zarządzania, opartego na efektywnej pracy zespołowej.