fbpx
Social media
Szukaj
Słuchaj na:

Podcast 57: Skąd firmy wiedzą ile płacić pracownikom

Słuchaj podcastu
podcast 57

Ten podcast został zainspirowany rozmowami z kolegami, którzy nie byli świadomi jak w firmach tworzone są tak zwane siatki płac, nazywane również widełkami płacowymi. Skąd pracodawca wie, jakie w danym roku są realia rynkowe.

Jak są tworzone widełki płacowe?
Co to jest wartościowanie stanowiska pracy?
Czy pensje powinny być jawne?

Jedną z informacji, bardzo ważną są oczywiście oczekiwania kandytatów, ale jak zweryfikować wcześniej czy nasza oferta jest atrakcyjna i czy jest rynkowa?

Wielu z tych rzeczy dowiesz się z mojej rozmowy z Almą Jenkins, z którą miałem już przyjemność porozmawiać dwukrotnie.

Alma jest partnerem w firmie Mercer, która to firma w ramach jednych ze swoich usług dostarcza raporty płacowe dla firm. O tym jak powstają takie raporty, co to jest wartościowanie stanowisk i wiele więcej dowiesz się z naszej rozmowy.


Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 4.1 / 5. Ilość ocen: 7

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Słuchaj wygodnie w aplikacji mobilnej


Alma Jenkins Acosta
Partner, Global Career Delivery COO & Warsaw Delivery Centre Head

Alma currently leads the Career Delivery Teams globally and the Global Business Services in Poland. She is responsible for driving customer satisfaction and productivity across all of the teams in the interest of and in alignment with business objectives.

She is also accountable for the on-time quality delivery of the operations’ teams as well as for establishing best practices and standards amongst them. In addition, Alma is the Site Leader for the Warsaw Delivery Centre. In this capacity, she works very closely with all of the Warsaw-based teams cross-LoBs to ensure consistency in the areas of operational excellence as well as the employee value proposition.

In previous roles, Alma managed the Career Analytics Team, the Warsaw-based Career Operations teams, the EMEA Client Solutions Team and on an interim basis she served as the Global Order Management Leader as well as the Eastern Europe Career Market Business Leader. On a daily basis, Alma works with local, regional, and global leaders on projects of regional and/or global impact predominantly for the Career line of business, but not limited.

On a regular basis Alma represents Mercer as speaker and subject matter expert in Poland conferences and client meetings around the shared service industry in the Polish market. She is a strong advocate of diversity in all its aspects. She is also a devoted continuous leaner and facilitator of a lot of L&D initiatives.

Alma has over 18 years of experience in outsourcing and shared service environments with
a special focus on client services, sales support, contract management, and operations. She also has significant experience in the areas of transition & transformation as well as project management. In her years of professional experience, she has participated in the negotiation, planning, and delivery of large outsourcing projects for important multinational organizations.

Before joining Mercer in 2012, Alma worked for several well-known companies such as Accenture, HP, and Huawei. Alma has a Bachelor of Law Degree from Universidad Santa Maria La Antigua in Panama City and an LL.M in International Business and Trade from Erasmus University Rotterdam. Alma fluently speaks English, Spanish, and Polish.

On a personal note, Alma has lived in Poland since 2002. She enjoys reading, cooking, knitting, lettering, traveling, and dancing.

She is the mother of a 14-year old daughter.

Czy podobał Ci się ten podcast?

Wybierz liczbę gwiazdek

Średnia ocena 4.1 / 5. Ilość ocen: 7

Ten podcast nie ma jeszcze ocen, możesz być pierwszy!

Bardzo mi przykro, że nie podoba Ci się ten podcast

Pomóż mi, aby następny był lepszy!

Powiedz, co powinienem zmienić.

Nazywam się Sebastian Drzewiecki i zawodowo definiuję się jako strateg zarządzania. Od ponad 20 lat kieruję zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijałem firmy od 240 do 1800 pracowników, a obecnie jestem dyrektorem zarządzającym w Softserve, gdzie kieruję 1500 osobową organizacją z wielomilionowymi przychodami.

Chętnie angażuję się w projekty non-profit związane z budowaniem kapitału społecznego. Działam w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Kampania "Bliżej Siebie", Mentoring Walk, LeadersIN i ABSL.

Po godzinach realizuję autorski projekt „Nowoczesny Lider” - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawiam o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania. A gdy w końcu znajdę wolną chwilę, z przyjemnością spędzam ją na grze w golfa.

Autor książki "Lider Wystarczająco Dobry", która znalazła się na szczycie popularności w EMPIK w kategorii Biznes.

Zostaw komentarz!

Więcej z tej serii

EksperciOdcinków: 58